Skip to Content
Menu
This question has been flagged

Hello, I am in the process of creating my site using Odoo. My site is made up of a very large background image (7866px*1900px). I've divided it into about ten sections and I'm using each of them as a background for the sections of the site. But for the visual coherence to be respected it's absolutely essential that the section background images are perfectly connected to each other. However, there is a difference in appearance between the builder and the preview depending on the screen used. I know that there are solutions to manage the display as I want it because that's what wix offers by default. Does anyone have a solution for managing this on odoo? Thanks a lot 

Bonjour, Je suis en train de créer mon site via Odoo. Mon site est composé d'une très grande image d'arrière plan (7866px*1900px). Pour qu'elle mieux pris en charger je l'ai divisé en une dizaine de section et me sert de chacune d'entre elle comme arrière plans des sections du site. Mais pour que la cohérence visuel soit respecté il faut absolument que les images d'arrière plans des section soit parfaitement raccordées entre elles. Ors il y a une différence d'aspect entre le builder et la prévisualisation celon l'écran utilisé. Je sais qu'il existe des solution pour gérer l'affichage comme je le veux car c'est ce que propose wix par défaut. Quelqu'un aurait il une solution pour gérer cela sur odoo ? Merci beaucoup

Discard
Related Posts Replies Views Activity
1
Jul 24
635
2
Sep 24
534
1
Oct 19
4960
1