Odoo Help

Welcome!

This community is for beginners and experts willing to share their Odoo knowledge. It's not a forum to discuss ideas, but a knowledge base of questions and their answers.

0

Configurer le travail à temps partiel d'un employé

By
Thierry Mallard
on 6/18/13, 6:32 PM 1,309 views

Bonjour,

Dans la partie Employé, j'ai pu saisir l'ensemble de mes collaborateurs, mais je ne vois pas où l'on peut déterminer les jours travaillés, notamment pour des salariés à temps partiel (qui ne travaillent pas le mercredi, par exemple). C'est important pour la gestion des plannings (dans les projets), et des congés payés notamment.

The foreign language for this forum is EXCLUSIVELY the english one; to obtain answers translate it.

AD LIBITOM, michel Guénard
on 6/18/13, 8:59 PM
0

Koffi KPONOUGLO

--Koffi KPONOUGLO--
768
| 5 2 6
Lomé, Togo
--Koffi KPONOUGLO--

Koffi KPONOUGLO

Koffi KPONOUGLO
On 8/13/14, 3:03 PM

Bonjour Thierry,

pour gérer le planning et la paye des employés, il faut définir les différentes horaires de travail et l'associer aux contrats des employés respectifs.

Your Answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!

About This Community

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Read Guidelines

Question tools

0 follower(s)

Stats

Asked: 6/18/13, 6:32 PM
Seen: 1309 times
Last updated: 3/16/15, 8:10 AM